2015. július 9., csütörtök

Kristine Bazan gif+Háborús gif+Kisfiú és kislány karakterek+Lány ül egy tó mellett+5sos gifek+kislány és kisfiú barátok

Sziasztok! Itt van a Kért képek másik fele. Amiket nem hoztam valószínű azért mert nem találtam a kérésnek megfelelő képet, pngt vagy gifet vagy csak volt már pár bejegyzés amiben voltak hasonlók ezért nem akartam megint gyűjteni. Valamint Felnőtt / Idős Karaktereket majd valamikor egy külön bejegyzésbe fogom hozni.:)

U.I.:Kérlek mindenki rendesen írja le hogy mit szeretne. Aki kórházról kért képeket írja le a bejegyzés alá a megjegyzésben hogy hogy szeretné. Bent a kórház folyósólyáról legyen kép vagy kívülről pár kórházat, esetleg kórtermeket hozzak? És aki hercegnőhöz kapcsolódó képeket, gifeket ,vagy pngket (nem tudom nem írtad mit szeretnél) kért az is írja le hogy körülbelül mire vágyik. Hercegnőket hozzak vagy mindenfélét ami a hercegnősködéshez kapcsolódik?























Davis Cleveland(13)







Romeo Beckham(12)





Harbor Miller(8)

+

*

/


Rylie Cregut (5)






Kaylee Quinn(10)



































2 megjegyzés:

  1. Szia! Harry Stylesrol szeretnek olyan gifeket kerni, amin mar hosszabb a haja es idosebb :3 Elore is koszii

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Én írtam ugye a kérést a hercegnőshöz. Nem hercegnőkre gondoltam, hanem, ami hozzá kapcsolódik. Pl.: korona, ruha és amit eltudsz képzelni. Elnézést, hogy ezt nem fejtettem ki először! :(
    XoXo Átlagos Lány

    VálaszTörlés