2015. március 29., vasárnap

100.000 oldalmegjelenítés!!!!!!!!!!!!! + Tavaszi-Húsvéti képek

Sziasztok! Nagyon boldog vagyok mert a napokban össze jött a 100.000 ezer oldalmegjelenítés!!!!!! Szeretném megköszöni annak a sok embernek aki követ/használja a blogot. Még kitalálok valamit hogy ünnepeljük majd meg.:)
Most elkezdődött a tavaszi szünet ezért hoztam tavaszi és húsvéti képeket egybe. DE még mindig szünet van a blogon csak most hoztam képeket mert az évszakos képek sosem maradnak el.:) 













































5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik a blogod, és gratulálok ehhez a teljesítményhez. Esetleg ha megkérhetlek, tudnál nekem hozni pár csókos png-t??? már átkutattam a fél netet de sehol nem találtam használhatót. Vagy csak én vagyok béna! :P Nagyon megköszönném! :*
    Xx Alana

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon ügyes vagy és tök jó h csak ugy segítesz másoknak! Nagyon jó ember lehetsz! Ha már itt tartunk tudnál nekem hozni "elkényeztetett" luxus lányokat! Előre is meg köszönöm! Puszika Esztikeee :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tudnál hozni nekem tóparton ülő lányokat? Megköszönném :) Bye: I'm Belieber and Fuck you

    VálaszTörlés
  4. Szia! Tudnál hozni nekem tóparton ülő lányokat? Megköszönném :) Bye: I'm Belieber and Fuck you

    VálaszTörlés
  5. Szia! Tudnál neken hozni olyan képet ahol Katelyn Tarver és Niall Horan együtt vannak?
    Elöre is megköszönném!

    VálaszTörlés