2014. augusztus 17., vasárnap

Göndör hajú barna karakterek+Képek falakra+vörös hajú lányok+Verekedés+Csók "ellökés

Sziasztok!!! Meghoztam a kért képeket viszont lenne egy rossz hírem! 1-2 hétig nem fogom a kérésetekre hozni a képeket! Több oka is van. Amikor ki teszek egy ilyen kérés teljesítő képet és fellélegzek hogy ez kész már 2 órára rá jön még kettő ilyen kérés. Ami nem lenne baj ha előtte a bejegyzés kitételével nem várni direkt még 1-2 napot hogy hátha jön még kérés de nem nem jön csak utána miután ki tettem. Ne értsétek félre szeretem ezt csinálni de lenne még pár ötletem külön bejegyzésekhez de ha ennyi a kért kép nem tudom őket ki tenni mert egy héten 2 bejegyzésen kívül én nem szeretnék ki tenni többet mert az az én időmet is nagyban veszi.

Ja és mivel az előző bejegyzésbe le írtam hogy meg van az 50.000 megtekintés és még senki sem írt hogy mit csináljunk/jak ezért még várom az ötleteket chatbe vagy kommentbe!!!!

Vanessa Marano


 Dafuq Bro


Nicole Zaira


Bethany Mota
(ő egy amerika youtuber rőla van egy csómó gifis!)

Nekik nem tudom a nevét:



(Mindegy milyen képet nyomtatsz a faladra csak ne legyen itt szemcsés mert kinyomtatva borzasztó!)
















 (aurora mohn)

Luanna Perez
  (Ők nem)

























Sajnos nem találtam olyat Adi :(

3 megjegyzés:

  1. Szia! Tudnál majd hozni kék hajú lányokat? Olyanokat aminek teljesen kék a haja. Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én erről a Dafuq Bro-ról szeretnék képeket kérni ha lehet. Előre is köszönöm.:)

    VálaszTörlés