2014. július 7., hétfő

Barna hajú lányok névvel+Emos lányok+Shereen Cutkelvin png+ölelős gif

Bocsi hogy nem hoztam sokáig:( Táborba voltam és délutánonként nem nagyon volt erőm képet keresni. De most hoztam a kért képeket és olyan Szerda felé fent lesznek a Kék képek. 

Andrea Russett





Vanessa Marano





Jessica R.




Zuza Str




Lucy D Be



(Az emos lányokat egy blogon találtam)
Verena Schizophrenia





Lexi Lush



Audrey Kitching




Shereen Cutkelvin
(nem tudom miért kettő kép fekete)


















5 megjegyzés:

  1. szia:) kérhetek képet és gif-et Olivia Holt-ról? Előre is köszönöm:)

    VálaszTörlés
  2. Szia jók a képeid olyan lányokat találtam meg ezen az oldalon amiket képről láttam de a nevüket nem tudtam töb napig keresgéltem és megtaláltam itt mindigis ide fogok nézni ha kell egy idegen csajszi jó az oldid puszi
    ~Anett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök hogy tetszik köszönöm :)

      Törlés
  3. Szia! :) Lehet még kérni képet Andrea Russett-ról? Köszönöm és bocsalnát a zavarásért!
    ~Dóri

    VálaszTörlés