2013. december 9., hétfő

10.000 Oldalmegjelenítés *-* = Verseny!!

Úr isten ez a nap is eljött azt hittem ilyenkor már rég nem csinálom mert fölösleges meg ilyenek de még is itt vagyunk!!! Először is nagyon köszönöm hogy ennyit látogatjátok a Blogot!!!! Örülnék ha a továbbiakban is ennyi képet tudni hozni :)
Másodszor meg ugye ígértem hogy Lesznek versenyek hát itt vannak!!
Fejléc Készítő verseny
Az első a Fejléc készítő verseny! Annyit kell cs csinálni hogy 2db fejlécet készítesz az elküldöd emailba. Ennek van a legjobb főnyereménye mert ugye ha találok egy olyan valakit akinek nagyon megtetszik a munkája akár fel is vehetem !!!!
Blog Desing verseny
 Aztán lesz egy Blog Desing verseny! Bekülditek a Blogotokat. Én megnézem és amelyiknek a legszebb a betütipus, a háttér és esetleg ha van a fejléc!
Kép Kereső verseny
Ez egy szokatlanabb verseny a Kép Kereső. Ilyet valószínűleg nem láttatok még máshol mert múltkor találtam ki. Az a feladat benne hogy meg adok 5 szót mindenkinek ugyan azt hogy ne legyen veszekedés hogy az enyém sokkal nehezebb!!! Egyet nem lehet saját fényképet feltölteni! Mert az a neve hogy kép Kereső!!
Betü Alkotó verseny
Ennek elég gáz a címe. De ez csak a tipikus tartalomról szól. Küld el a Blogod a úgy gondolod érdekes a története és jó a helyes írása.

Email: lilililus@citromail.hu
pasztorliluslili@gmail.com
Időpont: Dec. 9tól- Dec.22 ig lehet jelentkezni és beküldeni!! December 24-én eredmény hirdetés!!

Ha valamit tudni akarsz írj emailt,komit vagy a chatbe!!
U.I.:A képeket is hozom!!!




1 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    tudnál nekem szerezni olyan rajzolt képet ami egy emberforma,nagy fekete szemekkel,de véletlenül sem manga :))remélem tudod mire gondolok :D
    Köszi!!

    VálaszTörlés